PRZEŁĘCZ Dukla - strona nieoficjalna

Strona klubowa

Mini reklama

minireklama

 

Ostatnie spotkanie

PRZEŁĘCZ DUKLA 0:0 Iwonka Iwonicz
2015-05-01, 11:00:00
     

Najbliższe spotkanie

W najbliższym czasie zespół nie rozgrywa żadnego spotkania.

Wyniki

Ostatnia kolejka 1
PRZEŁĘCZ DUKLA 0:0 Iwonka Iwonicz
Bukowianka Bukowsko 0:1 Partyzant Targowiska
Bieszczady Ustrzyki Dolne 2:3 Szarotka Uherce
Nafta Jedlicze 3:0 Orzeł Bieździedza
LKS Pisarowce 2:1 Kotwica Korczyna
Iskra Przysietnica 4:0 Haczovia Haczów
Start Rymanów 0:2 LKS Skołyszyn
ULKS Grabówka 1:0 Orzeł Faliszówka

Tabela ligowa

Inne rozgrywki » Liga Okręgowa
1. 70 plus
2. 65 minus
3. 56 bz
4. 54 plus
5. 54 minus
6. 49 bz
7. 46 plus
8. 45 plus
9. 44 minus
10. 44 minus
11. 42 plus
12. 41 minus
13. LKS Pisarowce LKS Pisarowce 38 bz
14. 29 bz
15. 27 plus
16. 26 bz
17. PRZEŁĘCZ DUKLA PRZEŁĘCZ DUKLA 26 minus

Najbliższa kolejka

Najbliższa kolejka 2

Statystyki drużyny

KONTAKT

 

przeleczdukla@gmail.com

KS Przełęcz Dukla 

ul. Armii Krajowej 1a

38-450 Dukla

 

Statut

STATUT KLUBU SPORTOWEGO „PRZEŁĘCZ DUKLA”

 Rozdział I

 Nazwa, teren działania, siedziba władz, charakter prawny

 § 1

Stowarzyszenie nosi nazwę Klub sportowy: Przełęcz Dukla, zwane dalej „Klubem”.

§ 2

Terenem działania Klubu jest Dukla, a siedzibą ul. Armii Krajowej 1a w Dukli.

§ 3

Klub działa zgodnie z Ustawą o kulturze fizycznej, Ustawą- Prawem o stowarzyszeniach, innymi obowiązującymi przepisami prawa oraz niniejszym Statutem.

§ 4

  1. Klub posiada osobowość prawną
  2. Klub może  tworzyć jednostki regulaminowe działające w ramach klubu.

§ 5

  1. Klub opiera swoją działalność na pracy swoich członków.
  2. Do realizacji określonych celów statutowych, klub może zatrudniać pracowników.

§ 6

Klub może być członkiem organizacji sportowych o podobnym profilu działania.

§ 7

Klub może używać pieczęci, posiadać odznakę organizacyjną oraz wydawać komunikaty,  zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

§ 8

Barwami klubu są kolory zielony i biały ułożone w różnych kompozycjach graficznych.


Rozdział II

 Cele i środki działania

 § 9

  1. Celem Klubu jest krzewienie kultury fizycznej wśród dzieci, młodzieży  i dorosłych na terenie działania Klubu oraz wychowanie dzieci i młodzieży przez kulturę fizyczną i sport.
  2. Klub realizuje swoje cele przez:
    1.  współdziałanie z władzami sportowymi, państwowymi  i samorządowymi w celu zapewnienia członkom właściwych warunków do uprawiania sport;
    2.  uczestniczenie w rozgrywkach sportowych rangi krajowej  i międzynarodowej;
    3.  organizowanie zawodów, imprez sportowych i rekreacyjnych;
    4.  prowadzenie działalności szkoleniowej;
    5.  sprawowanie opieki wychowawczej i szkoleniowej nad członkami klubu.

 § 10

Dla zapewnienia środków finansowych na realizację celów statutowych- Klub może prowadzić działalność gospodarczą zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie

 

Rozdział III

 Członkowie Klubu, ich prawa i obowiązki

  § 11

Członkowie Klubu dzielą się na:

  1. zwyczajnych;
  2. uczestników;
  3. honorowych;
  4. wspierających.

 

 § 12

  1. Członkami zwyczajnymi mogą być pełnoletni obywatele zamieszkali tak  w kraju jaki za granicą, przyjęci przez Zarząd Klubu, na podstawie pisemnej deklaracji.
  2. Członkami uczestnikami mogą być uczniowie i inni niepełnoletni obywatele- za zgodą rodziców i opiekunów prawnych na podstawie pisemnej deklaracji w trybie określonym w ust. 1.
  3. Członkami honorowymi mogą być osoby fizyczne, niezależnie od obywatelstwa, zasłużone szczególnie dla rozwoju Klubu. Godność członka honorowego nadaje Walne Zebranie na wniosek Zarządu.
  4. Członkami wspierającymi mogą być osoby prawne i fizyczne uznające  i wspierające materialne cele Klubu, przyjęte w trybie określonym w ust.1.

 § 13

1. Członkowie zwyczajni mają prawo:

  1. wybierać i być wybieranym do władz Klubu oraz posiadają głos  stanowiący;
  2. uczestniczyć w krajowych i zagranicznych imprezach sportowych      oraz szkoleniowych na zasadach określonych przez Zarząd Klubu;
  3. zgłaszać postulaty i wnioski wobec władz i oceniać ich działania;
  4. korzystać z uprawnień członkowskich wynikających ze statutowej  działalności Klubu;
  5. nosić odznakę z godłem Klubu oraz posiadać legitymację    członkowską.

2. Członkowie- uczestnicy mają wszystkie prawa członków zwyczajnych                      

wyjątkiem czynnego i biernego prawa wyborczego.

3. Członkowie honorowi mają wszelkie prawa członków zwyczajnych z wyjątkiem biernego prawa wyborczego.

4. Członkowie wspierający mają prawa członków zwyczajnych z wyjątkiem czynnego prawa wyborczego.

§ 14

Członkowie Klubu obowiązani są do:

  1. aktywnej działalności na rzecz rozwoju Klubu;
  2. przestrzegania statutów, regulaminów i decyzji władz Klubu;
  3. stałego podnoszenia poziomu sportowego;
  4. udziału w mistrzostwach i zawodach organizowanych przez Klub;
  5. regularnego opłacania składki członkowskiej w wysokości ustalonej 

    przez Walne Zebranie Członków z wyjątkiem członków honorowych.

§ 15

1. Członkowstwo ustaje w przypadku:

  1. wystąpienia członka Klubu zgłoszonego na piśmie;
  2. rozwiązania się stowarzyszenia;
  3. wykluczenia przez zarząd w przypadku naruszenia postanowień niniejszego statutu;
  4. zgonu członka.

2. Członek nie wykonujący obowiązków statutowych z przyczyn przez  

    niego nie zawinionych może być pozbawiony członkostwa przez

    wykreślenie z listy członków w drodze Uchwały Zarządu.

3. Członek Klubu może być zawieszony w prawach członkowskich przez

    Zarząd w przypadku nie brania czynnego udziału w realizacji zadań                             

    i celów Klubu lub innego naruszenia postanowień statutu i uchwał.

4. Zawieszenie w prawach członkowskich polega na okresowym    pozbawieniu uprawnień statutowych, a w szczególności prawa do

    udziału w rozgrywkach sportowych i działalności szkoleniowej Klubu.

5. Od decyzji o zawieszeniu i wykluczeniu w prawach członkowskich przysługuje stronie prawo odwołania się od decyzji Walnego Zebrania Członków w terminie 30  dni od dnia otrzymania zawiadomienia  o podjętej uchwale.

 

Rozdział IV

Władze Klubu

 § 16

Władzami Klubu są:

  1. Walne Zebranie Członków;
  2. Zarząd;
  3. Komisja Rewizyjna.

 

§ 17

Kadencja władz Klubu trwa cztery lata, a ich wybór odbywa się                         w głosowaniu jawnym lub tajnym, w zależności od Uchwały Walnego Zebrania Członków.

 

§ 18

Jeżeli szczegółowe przepisy nie stanowią inaczej, Uchwały wszystkich władz zapadają zwykłą większością głosów, przy czym dla ważności wymagana jest obecność co najmniej połowy liczby osób uprawnionych do głosowania. W razie równości głosów rozstrzyga głos prowadzącego zebranie.

 

§ 19

1. Najwyższą władzą Klubu jest Walne Zebranie Członków zwoływane 

    przez Zarząd co roku jako sprawozdawcze i co 4 lata jako 

    sprawozdawczo-wyborcze.

2. O terminie, miejscu i porządku obrad Walnego Zebrania Członków 

    Zarząd zawiadamia członków Klubu co najmniej na 2 tygodnie przed

    terminem Walnego Zebrania Członków.

3. Do kompetencji Walnego Zebrania Członków należy:

  1. uchwalanie statutu i podejmowanie Uchwal o zmianie w Statucie   i rozwiązaniu się Klubu oraz w sprawach majątkowych;
  2. wybór Prezesa Klubu;
  3. wybór Zarządu i Komisji Rewizyjnej;
  4. uchwalanie głównych kierunków i programów działania Klubu;
  5. rozpatrywanie i przyjmowanie sprawozdania z corocznych działalności i ustępujących władz;
  6. udzielanie absolutorium ustępującemu Zarządowi na wniosek Komisji Rewizyjnej;
  7. uchwalanie wysokości wpisowego i składki członkowskiej i innych opłat na  rzecz Klubu;
  8. rozpatrywanie odwołań od Uchwał Zarządu w sprawie wykluczenia, wykreślenia lub zawieszenia w prawach członka;
  9. rozpatrywanie oraz rozstrzyganie wniosków Zarządu i członków Klubu.

 § 20

W Walnym Zebraniu Członków biorą udział:

  1. z głosem decydującym- członkowie zwyczajni i honorowi Klubu;
  2. z głosem doradczym- członkowie uczestnicy oraz zaproszeni goście.

§ 21

Uchwały Walnego Zebrania Członków zapadają zwykłą większością głosów przy co najmniej ½ ogólnej liczby członków.

§ 22

1. Nadzwyczajne Walne Zebranie Członków zwołuje Zarząd Klubu.

2. Nadzwyczajne Walne Zebranie może być zwołane na skutek:

  1. Uchwały Zarządu podjętej 2/3 głosów;
  2. wniosku Komisji Rewizyjnej
  3. wniosku zgłoszonego przez co najmniej 1/2 ogólnej liczby członków zwyczajnych.

3. Nadzwyczajne Walne Zebranie zwoływane jest przez Zarząd w terminie 

    miesiąca od zgłoszenia wniosku lub podjętej Uchwały i obraduje nad 

    sprawami, dla których zostało zwołane.

4. O terminie, miejscu i porządku obrad Nadzwyczajnego Walnego

    Zebrania Członków, Zarząd zawiadamia członków Klubu co najmniej na  

    2 tygodnie przed terminem Nadzwyczajnego Walnego Zebrania 

    Członków.

§ 23

Zarząd jest organem uchwałodawczym Władzy Klubu działającym pomiędzy Walnymi Zebraniami Członków.

§ 24

  1. Prezes Klubu jest członkiem Zarządu i wybierany jest przez Walne Zebranie Członków spośród członków Klubu raz na 4 lata w głosowaniu jawnym lub  tajnym przy większej liczbie kandydatów niż jeden.
  2. Zarząd składa się z 8 osób wybranych przez Walne Zebranie Członków w głosowaniu jawnym lub tajnym przy większej liczbie kandydatów niż siedem.
  3. Zarząd konstytuuje się na pierwszym zebraniu, któremu przewodniczy Prezes wybrany przez Walne Zebranie Członków.
  4. Zarząd wybiera ze swego grona 4.osobowe Prezydium (w tym zastępcę prezesa), a pozostałym członkom przydziela do realizacji określone funkcje.
  5. Zakres działania, organizację oraz tryb pracy Zarządu i jego organów określają regulaminy uchwalone przez Zarząd.

§ 25

Do kompetencji Zarządu należy:

  1. realizowanie Uchwał, wytycznych i zaleceń Walnego Zebrania Członków;
  2. kierowanie całokształtem działalności Klubu;
  3. zarządzanie majątkiem i funduszami Klubu zgodnie z Uchwałami Walnego Zebrania;
  4. uchwalanie planów działania i planów finansowych;
  5. zwoływanie Walnych Zebrań Członków;
  6. powoływanie jednostek regulaminowych, komisji problemowych                  i zatwierdzanie ich regulaminów;
  7. przyjmowanie, zawieszanie, wykreślanie oraz wykluczanie członków Klubu.

§ 26

  1. W przypadku naruszenia postanowień statutu, regulaminów i innych postanowień obowiązujących w Klubie, Zarządowi przysługuje prawo nakładania kar na członków Klubu.
  2. Tryb postępowania dyscyplinarnego oraz rodzaje kar określa regulamin dyscyplinarny uchwalony przez Zarząd.
  3. W toku postępowania dyscyplinarnego obowiązuje zasada dwuinstancyjności.
  4. Od decyzji Zarządu o ukaraniu, członkowi przysługuje odwołanie   do Walnego Zebrania w terminie 30 dni od daty otrzymania zawiadomienia o ukaraniu.

§ 27

Do reprezentowania na zewnątrz oraz działania w imieniu Klubu wymagane jest współdziałanie dwóch członków Zarządu, w tym Prezesa lub zastępcę prezesa. Do składania oświadczeń o charakterze majątkowym w imieniu Klubu upoważniony jest Prezes, a w razie jego nieobecności upoważniony zastępca prezesa wraz z osobą odpowiedzialną za sprawy finansowe (upoważnione biuro rachunkowe). 

§ 28

  1. Komisja Rewizyjna składa się z 3 osób, w tym przewodniczącego  i sekretarza.
  2. Komisja Rewizyjna przeprowadza co najmniej raz w roku kontrolę

statutowej i finansowo- gospodarczej działalności Klubu.

  1. Komisja Rewizyjna przedkłada Walnemu Zebraniu Członków sprawozdanie ze swojej działalności oraz i posiada wyłączne prawo stawiania wniosków w sprawach absolutorium dla Zarządu.
  2. Komisja Rewizyjna ma prawo występowania do Zarządu z wnioskami wynikającymi z ustaleń kontroli i żądania wyjaśnień oraz usunięcia nieprawidłowości.
  3. Przewodniczący Komisji Rewizyjnej lub upoważniony przez niego członek Komisji ma prawo brać udział w posiedzeniach Zarządu i innych organów z głosem doradczym.

 § 29

  1. W przypadku ustąpienia członków Zarządu i Komisji Rewizyjnej władzom tym przysługuje prawo kooptacji.
  2. Liczba członków władz pochodzących z kooptacji nie może przekroczyć 1/3 liczby członków pochodzących z wyboru.

Rozdział V

Majątek i fundusze Klubu

 § 30

  1. Majątek Klubu stanowią nieruchomości, ruchomości i fundusze.
  2. Na fundusz Klubu składają się:
  3. Wpisowe i składki członków Klubu;
  4. Wpływy z zawodów organizowanych przez Klub;
  5. Darowizny dotacje i subwencje;
  6. Środki pochodzące z innej działalności statutowej i gospodarczej

        Klubu.

§ 31

  1. Dla ważności oświadczeń dot. praw i obowiązków majątkowych Klubu wymagane jest współdziałanie dwóch członków Zarządu, w tym Prezesa lub wiceprezesa Klubu.
  2. Dla ważności innych pism i dokumentów wymagane są dwa podpisy: Prezesa lub Wiceprezesa oraz jednego z pozostałych członków Zarządu.


Rozdział VI

Postanowienia końcowe

§ 32

Zmiana statutu może być ustalona przez Walne Zebranie Członków 2/3 głosów w obecności co najmniej połowy liczby członków Walnego Zebrania  i wymaga zatwierdzenia przez organ rejestracyjny.

§ 33

  1. Rozwiązanie się Klubu następuje w przypadku podjęcia Uchwały przez Walne Zebranie Członków większością 2/3 głosów w obecności  co najmniej połowy liczby członków Walnego Zebrania Członków.
  2. Uchwała o rozwiązaniu się Klubu powinna określać przeznaczenia majątku Klubu.
  3. Po zakończeniu likwidacji Klubu, likwidator występuje do organu rejestracyjnego z wnioskiem o wykreślenie Klubu z rejestru stowarzyszeń kultury fizycznej.


Najwyższą władzą Klubu jest Walne Zebranie Członków zwoływane 

    przez Zarząd co roku jako sprawozdawcze i co 4 lata jako 

    sprawozdawczo-wyborcze.

2. O terminie, miejscu i porządku obrad Walnego Zebrania Członków 

    Zarząd zawiadamia członków Klubu co najmniej na 2 tygodnie przed

    terminem Walnego Zebrania Członków.

3. Do kompetencji Walnego Zebrania Członków należy:

  1. uchwalanie statutu i podejmowanie Uchwal o zmianie w Statucie   i rozwiązaniu się Klubu oraz w sprawach majątkowych;
  2. wybór Prezesa Klubu;
  3. wybór Zarządu i Komisji Rewizyjnej;
  4. uchwalanie głównych kierunków i programów działania Klubu;
  5. rozpatrywanie i przyjmowanie sprawozdania z corocznych działalności i ustępujących władz;
  6. udzielanie absolutorium ustępującemu Zarządowi na wniosek Komisji Rewizyjnej;
  7. uchwalanie wysokości wpisowego i składki członkowskiej i innych opłat na  rzecz Klubu;
  8. rozpatrywanie odwołań od Uchwał Zarządu w sprawie wykluczenia, wykreślenia lub zawieszenia w prawach członka;
  9. rozpatrywanie oraz rozstrzyganie wniosków Zarządu i członków Klubu.

3. Nadzwyczajne Walne Zebranie zwoływane jest przez Zarząd w terminie 

    miesiąca od zgłoszenia wniosku lub podjętej Uchwały i obraduje nad 

    sprawami, dla których zostało zwołane.

4. O terminie, miejscu i porządku obrad Nadzwyczajnego Walnego

    Zebrania Członków, Zarząd zawiadamia członków Klubu co najmniej na  

    2 tygodnie przed terminem Nadzwyczajnego Walnego Zebrania 

    Członków.

Do kompetencji Zarządu należy:

  1. realizowanie Uchwał, wytycznych i zaleceń Walnego Zebrania Członków;
  2. kierowanie całokształtem działalności Klubu;
  3. zarządzanie majątkiem i funduszami Klubu zgodnie z Uchwałami Walnego Zebrania;
  4. uchwalanie planów działania i planów finansowych;
  5. zwoływanie Walnych Zebrań Członków;
  6. powoływanie jednostek regulaminowych, komisji problemowych                  i zatwierdzanie ich regulaminów;
  7. przyjmowanie, zawieszanie, wykreślanie oraz wykluczanie członków Klubu.

§ 27

Do reprezentowania na zewnątrz oraz działania w imieniu Klubu wymagane jest współdziałanie dwóch członków Zarządu, w tym Prezesa lub zastępcę prezesa. Do składania oświadczeń o charakterze majątkowym w imieniu Klubu upoważniony jest Prezes, a w razie jego nieobecności upoważniony zastępca prezesa wraz z osobą odpowiedzialną za sprawy finansowe (upoważnione biuro rachunkowe). 

§ 28

  1. Komisja Rewizyjna przedkłada Walnemu Zebraniu Członków sprawozdanie ze swojej działalności oraz i posiada wyłączne prawo stawiania wniosków w sprawach absolutorium dla Zarządu.
  2. Komisja Rewizyjna ma prawo występowania do Zarządu z wnioskami wynikającymi z ustaleń kontroli i żądania wyjaśnień oraz usunięcia nieprawidłowości.

 § 30

Klubu.

  1. Majątek Klubu stanowią nieruchomości, ruchomości i fundusze.
  2. Na fundusz Klubu składają się:
  3. Wpisowe i składki członków Klubu;
  4. Wpływy z zawodów organizowanych przez Klub;
  5. Darowizny dotacje i subwencje;
  6. Środki pochodzące z innej działalności statutowej i gospodarczej 

§ 31

  1. Dla ważności oświadczeń dot. praw i obowiązków majątkowych Klubu wymagane jest współdziałanie dwóch członków Zarządu, w tym Prezesa lub wiceprezesa Klubu.
  2. Dla ważności innych pism i dokumentów wymagane są dwa podpisy: Prezesa lub Wiceprezesa oraz jednego z pozostałych członków Zarządu.

******************************************************************************************************************

Protokół  Nr 1/2012

z zebrania sprawozdawczo-wyborczego KS Przełęcz Dukla,

 które odbyło się w dniu 22 stycznia 2012 r.

 w sali Muzeum Historycznego w Dukli.

Zebranie sprawozdawczo- wyborcze KS Przełęcz Dukla rozpoczął Prezes Wiesław Jakieła witając wszystkich zebranych, w szczególności zaproszonych gości. Niestety ze względy na obowiązki służbowe nie przybyli Prezes Podkarpackiego Związku Piłki Nożnej w Rzeszowie- Kazimierz Greń oraz wiceprzewodniczący Sejmiku Województwa Podkarpackiego- Dariusz Sobieraj. Nie dotarli na zebranie także radni powiatowi z gminy Dukla.

W dalszym ciągu Prezes przedstawił program zebrania, który po akceptacji zebranych przedstawiał się następująco:

  1. Otwarcie i przedstawienie porządku zebrania.
  2. Powitanie gości.
  3. Wybór przewodniczącego zebrania.
  4. Wybór protokolanta.
  5. Wybór Komisji Skrutacyjnej.
  6. Wybór Komisji Uchwał i Wniosków.
  7. Propozycja zmian w Statucie Klubu.
  8. Wystąpienie Prezesa Klubu, Wiesława Jakieły.
  9. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej.
  10. Dyskusja przed udzieleniem absolutorium ustępującemu Zarządowi.
  11. Głosowanie nad absolutorium.
  12. Głosowanie zmian w statucie.
  13. Głosowanie sposobu wyborów na Prezesa: JAWNE- TAJNE.
  14. Zgłaszanie kandydatur na Prezesa Klubu.
  15. Wybory Prezesa.
  16. Wybór członków Zarządu- głosowanie.
  17. Wybór Komisji Rewizyjnej.
  18. Wystąpienia zaproszonych gości.
  19. Odczytanie protokołu Komisji Skrutacyjnej.
  20. Wolne wnioski, dyskusja, pytania i odpowiedzi.
  21. Odczytanie protokołu Komisji Uchwał i Wniosków. Podjęcie Uchwał.
  22. Sprawy różne.

Ad.3. Na przewodniczącego zebrania wybrano jednogłośnie Andrzeja Bytnara, dotychczasowego zastępcę Prezesa Klubu.

Ad.4. Protokolantem zebrania został Bogusław Szczurek.

Ad.5. Do Komisji Skrutacyjnej, jednogłośnie powołano następujące osoby:

  • Aszlar Józef,
  • Drozd Kazimierz,
  • Leńczyk Zenon.

Ad.6. Do Komisji Uchwał i Wniosków jednogłośnie wybrano następujące osoby:

  • Dembiczak Jan,
  • Jakieła Tadeusz,
  • Morawski Paweł,
  • Pęcak Jerzy.

 

Ad.7. Propozycję zmian w Statucie Klubu przedstawił Prezes Wiesław Jakieła.

Zmiany miały dotyczyć następujących kwestii:

 

  • Treść § 1 w rozdziale 1: „Stowarzyszenie nosi nazwę Klub sportowy: „Przełęcz Trans- Bieszczady” Dukla, zwany dalej „Klubem”.

zastępuje się treścią:

  • § 1 w rozdziale 1: „Stowarzyszenie nosi nazwę Klub sportowy: „Przełęcz Dukla, zwane dalej „Klubem”.

 

  • Treść § 2 w rozdziale 1: „Terenem działania Klubu jest Dukla, a siedzibą ul. Parkowa 1 w Dukli”

zastępuje się treścią:

  • § 2 w rozdziale 1: „Terenem działania Klubu jest Dukla, a siedzibą, ul. Armii Krajowej 1a w Dukli.

 

  • Treść § 3 w rozdziale 1: „Klub działa zgodnie z Ustawą o kulturze fizycznej, Ustawą- Prawo o stowarzyszeniach oraz niniejszym Statutem”.

zastępuje się treścią:

  • § 3 w rozdziale 1: Klub działa zgodnie z Ustawą o kulturze fizycznej, Ustawą- Prawem o stowarzyszeniach, innymi obowiązującymi przepisami prawa oraz niniejszym Statutem.

 

  • Treść § 8, w rozdziale 1: „Barwami klubu są kolory zielony i biały ułożone w poziomych  i równoległych pasach o równej szerokości.

zastępuje się treścią:

  • § 8 w rozdziale 1: „Barwami klubu są kolory zielony i biały ułożone w różnych kompozycjach graficznych.

 

  • Treść § 23, w rozdziale 4: „Zarząd jest organem Władzy Klubu działającym pomiędzy Walnymi Zebraniami Członków”.

zastępuje się treścią:

  • § 23 w rozdziale 4: „Zarząd jest organem uchwałodawczym Władzy Klubu działającym pomiędzy Walnymi Zebraniami Członków”.

 

  • Treść § 24, w rozdziale 4:  „Zarząd składa się z 11 osób wybranych przez Walne Zebranie Członków.”

oraz

Treść § 27, w rozdziale 4: 

  1. Zarząd konstytuuje się na pierwszym zebraniu, któremu przewodniczy Prezes wybrany przez Walne Zebranie Członków;
  2. Zarząd wybiera ze swego grona 1 wiceprezesa, sekretarza i skarbnika, a pozostałym członkom przydziela do realizacji określone funkcje.
  3. Zakres działania, organizację oraz tryb pracy Zarządu i jego organów określają regulaminy uchwalone przez Zarząd.

 

zastępuje się treścią:

  • § 24 w rozdziale 4:
  1. Prezes Klubu jest członkiem Zarządu i wybierany jest przez Walne Zebranie Członków spośród członków Klubu raz na 4 lata w głosowaniu jawnym lub  tajnym przy większej liczbie kandydatów niż jeden.
  2. Zarząd składa się z 8 osób wybranych przez Walne Zebranie Członków         w głosowaniu jawnym lub tajnym przy większej liczbie kandydatów niż siedem.
  3. Zarząd konstytuuje się na pierwszym zebraniu, któremu przewodniczy Prezes wybrany przez Walne Zebranie Członków.
  4. Zarząd wybiera ze swego grona 4.osobowe Prezydium (w tym zastępcę prezesa), a pozostałym członkom przydziela do realizacji określone funkcje.
  5. Zakres działania, organizację oraz tryb pracy Zarządu i jego organów określają regulaminy uchwalone przez Zarząd.

 

  • Treść § 28 w rozdziale 4: „Do reprezentowania na zewnątrz oraz działania w imieniu Klubu wymagane jest współdziałanie dwóch członków Zarządu, w tym Prezesa lub zastępcę prezesa. Do składania oświadczeń o charakterze majątkowym w imieniu Klubu upoważniony jest Prezes, a w razie jego nieobecności upoważniony zastępca prezesa wraz z osobą odpowiedzialną za sprawy finansowe”

zastępuje się treścią:

  • § 27 w rozdziale 4: „Do reprezentowania na zewnątrz oraz działania w imieniu Klubu wymagane jest współdziałanie dwóch członków Zarządu, w tym Prezesa lub zastępcę prezesa. Do składania oświadczeń o charakterze majątkowym w imieniu Klubu upoważniony jest Prezes, a w razie jego nieobecności upoważniony zastępca prezesa wraz z osobą odpowiedzialną za sprawy finansowe (upoważnione biuro rachunkowe)”. 

 

  • Treść § 29 w rozdziale 4, otrzymuje numer § 28
  • Treść § 30 w rozdziale 4, otrzymuje numer § 29
  • Treść § 31 w rozdziale 5, otrzymuje numer § 30

 

  • Treść § 32 w rozdziale 5: „Do ważności oświadczeń dot. praw i obowiązków majątkowych Klubu wymagane jest współdziałanie dwóch członków Zarządu, w tym Prezesa lub wiceprezesa Klubu”

zastępuje się treścią:

  • § 31 w rozdziale 5:
  1. „Dla ważności oświadczeń dot. praw i obowiązków majątkowych Klubu wymagane jest współdziałanie dwóch członków Zarządu, w tym Prezesa lub wiceprezesa Klubu”.
  2. „Dla ważności innych pism i dokumentów wymagane są dwa podpisy: Prezesa lub Wiceprezesa oraz jednego z pozostałych członków Zarządu”.

 

  • Treść § 33 w rozdziale 4, otrzymuje numer § 32
  • Treść § 34 w rozdziale 4, otrzymuje numer § 33

 

 

W tym momencie Jan Dembiczak zwrócił się do Prezesa klubu o wyjaśnienie statusu członka klubu. Po przedstawieniu fragmentów statutu ustalono, iż członkami klubu są osoby, które zadeklarują opłacanie składek i uczestniczą w dzisiejszym zebraniu. Po przeliczeniu ustalono liczbę członków klubu, która wyniosła 30. Osoby te miały prawo wziąć udział w głosowania zebrania. Liczba uczestniczących w zebraniu 38. 5 osób nie zdeklarowało się być członkami klubu. Pozostało 30. Każdy z nich ma otrzymać legitymacją członkowską z możliwością aktualizacji.

 

Ad.8.  W swoim wystąpieniu Prezes przedstawił sprawozdanie z działalności za 2011 rok. Pełny tekst stanowi integralną część niniejszego protokołu (zał.1.)

Ad.9. Andrzej Cyran przedstawił protokół Komisji Rewizyjnej z kontroli działalności klubu w 2011 roku (w załączeniu protokół Kom. Rew.)

Ad.10. Dyskusję rozpoczął:

  • Andrzej Krówka, który powiedział m.in.:

           II drużyna miała na wiosnę 2011 roku problemy ze zmontowaniem składu.                 U siebie jeszcze jako tako, ale na wyjazd jechało 10- 12 zawodników. Trener Piotr Drozd był trenerem, lekarzem i kierownikiem. Sytuacja zmieniła się , gdy rozwiązała się Husaria Dukla, a opiekunem został Marian Filiks. Ci którzy chcieli grać przeszli do Przełęczy. Sezon 2011/12 rozpoczął się od solidnej pracy z zawodnikami, którzy określili się, że będą grać. Po krótkim czasie „ławka” była pełna, tak że można było dokonywać kompletu zmian (5). Zaczęliśmy wygrywać mecze. Poprawiła się atmosfera. Wszyscy starali się uczestniczyć w treningach i grze. Zakończyliśmy rundę na 1 miejscu                        z przewagą 4 punktów. Dziękuję trenerowi Niżnikowi, ze umożliwiał grę zawodników z I drużyny w Przełęczy II, a także trenerowi juniorów za okazywaną pomoc. Mam zarzut w stosunku do Prezesa, że  druga drużyna nie została uwzględniona w cyklu treningowym w zimowym okresie przygotowawczym. Założyliśmy sobie że nie przegramy meczu u siebie. Zdarzyła się jednak wpadka z Zamczyskiem Odrzykoń. Jest grupa 14-15 osób, która chce grać i myślimy o awansie. Na końcu roku wykładowcy PWSZ przeprowadzili zawodnikom test sprawnościowo-wydolnościowy. Treningi rozpoczęliśmy 10 stycznia 2012 roku. Ponowne badanie zrobimy na początku marca, aby zobaczyć efekty przygotowań. Jesteśmy oddzielnie traktowani jako II drużyna. Chciałbym podziękować tym którzy nam pomagają. U nas grają zawodnicy Dukli bez armii zaciężnej. Zakupiliśmy stroje dzięki pomocy                     p. Stanisława Malczewskiego. Zróbmy wszystko, aby każda drużyna zrobiła najlepsze wyniki.

  • Jan Dembiczak zakwestionował pozycję w protokole Komisji Rewizyjnej określoną: Internet- 1800 zł. Ze względu na brak skarbnika na sali (powiedział Andrzej Bytnar), sprawę przejął do wyjaśnienia członek Komisji, Andrzej Cyran.
  • Damian Leśniak (bez deklaracji klubu) skierował pytanie ile kosztuje i z jakiego serwera prowadzona jest internetowa strona klubu. Odpowiedź administratora: z prywatnego konta, „serwer futbolowo.pl” jest bezpłatny.
  • Jan Dembiczak: słyszałem, że składki członkowskie wynoszą 131 zł. To jest prawda, tak? Jak to ma się zatem do statutu klubu, który obraca dużymi pieniędzmi, gdzie członek jest zobowiązany do odprowadzania składki rocznej, kwartalnej czy miesięcznej.
  • Franciszek Drajewicz: Klub nie ma ustalonej wysokości składki. W ub. roku przed zebraniem sprawozdawczym 13 osób wpłaciło po 10 zł.
  • Wiesław Jakieła: Nie wyobrażam sobie, że ktoś zapłaci składkę w wysokości 100 zł na miesiąc, jeżeli przychodzi ktoś na mecz i nie chce zapłacić za bilet 5 zł. Można uchwalić jakąkolwiek kwotę, ale nie ma możliwości wyegzekwowania jej. Spróbujmy zrobić legitymacje klubowe dla zawodników oraz dla członków klubu płacących składki.

Ad.11. W głosowaniu nad absolutorium dla ustępującego Zarządu wzięło udział 33 członków klubu. Za udzieleniem głosowało 28 członków, 5- wstrzymało się. Sprzeciwu nie było.

Ad.12. Głosowanie za zmianami w statucie odbyło się w sposób, iż nad każda zmianą głosowano oddzielnie. Jednogłośnie zmieniono nazwę (§ 1) oraz ustalono barwy klubowe (§ 8). Głosowanie nad zmianami                 w § 24 i § 27 poprzedziła dyskusja. Franciszek Drajewicz był przeciwny zmniejszeniu liczby członków zarządu z 11 do 8. Andrzej Bytnar zaproponował zmniejszenie do 5 osób. Bogusław Szczurek podkreślił, że praca w zarządzie nie będzie polegać na „zbieraniu liści” jak dawniej w parku. Ponownie                          A. Bytnar zauważył na przykładzie tenisowego UKS Dukla, że obojętnie ile osób jest na liście członków klubu i tak pracuje tylko kilka z nich. Podczas głosowania- za zmianami było 30 osób, 2- przeciw, 1- wstrzymała się. Tym samym zatwierdzono proponowane zmiany.

Ad.13. Głosowano nad sposobem przeprowadzenia wyborów na Prezesa klubu. Jednogłośnie wybrano sposób jawny.

Ad.14. Rozpoczęto zgłaszanie kandydatur na stanowisko Prezesa klubu. Aszlar Józef zgłosił Wiesława Jakiełę, dotychczasowego Prezesa, który wyraził zgodę na kandydowanie. Z kolei Wojciech Kłap zgłosił Józefa Aszlara, jednak ten nie zgodził się.

Ad.15. Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej, Zenon Leńczyk przeprowadził głosowanie, w którego wyniku Prezesem Klubu Sportowego na kadencję 2012-2016 został Wiesław Jakieła.                          Za kandydatem głosowało 32 członków klubu, jedna osoba wstrzymała się. Protokół Komisji Skrutacyjnej stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu.

Ad.16. Wybrany Prezes zaproponował skład Zarządu, z którym chciałby współpracować podczas trwania kadencji:

  • Boczar Władysław;
  • Burczyk Jacek;
  • Filiks Marian;
  • Maciejewski Bogdan;
  • Mikos Jan;
  • Sanocki Mariusz;
  • Szczurek Bogusław.

          W wyniku głosowania Zarząd został wybrany w podanym wyżej składzie. Za –  

          głosowało 30 osób, 3 głosy były wstrzymujące. Protokół Komisji Skrutacyjnej  

          stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu.

 

Ad.17. W tym punkcie wybrano 3.osobową Komisję Rewizyjną. Wszystkich                          

           3 kandydatów zgłosił Bogusław Cysarz. Podczas jawnego głosowania za głosowało 29 członków klubu, przeciw – 3, 1 głos był wstrzymujący.

           Komisja stwierdza, że członkami komisji rewizyjnej na kadencję 2012-2016   

           zostali:

  • Franciszek Drajewicz;
  • Andrzej Cyran;
  • Józef Aszlar.

Protokół Komisji Skrutacyjnej stanowi załącznik nr 3 do niniejszego protokołu.

 

Ad.18. Wystąpienia zaproszonych gości rozpoczął Michał Szopa, dyrektor MOSiR                  w Dukli. Mówił m.in.:

          Grafik dla Przełęczy, z którego po części władze nie były zadowolone było to podyktowane ilością w jakiej jest wykorzystywana hala sportowa. Zostało to przydzielone dla drużyny seniorskiej we wtorki i piątki. Stało się tak, że pierwsza drużyna jeździ do Jaślisk. Nie wiem czy to jest dobre, na obecny czas jeżeli drużyna ma awansować do czwartej ligi. Aby robić po prostu niepotrzebne problemy. Problemy, które nie wynikają z żadnych przyczyn. Jest boisko ze sztuczną trawą, jest siłownia, jest sauna, z której można korzystać. Więc jeśli to nie jest czwartek, to można sobie w taki sposób ułożyć grafik zajęć, że można również w ten czwartek zrobić trening, bo można wykorzystać czy boisko, czy siłownię czy saunę.

                        Naprawdę, staramy się tutaj stworzyć jak najlepsze warunki. Nie chciałbym, aby w taki sposób był postrzegany MOSiR, bo to nie jest jednostka jednej instytucji. My też mamy swoje zadania statutowe, które musimy realizować, czy to dla dzieci, osób dorosłych, czy dla grup niezrzeszonych. Dlatego myślę, że to było tylko chwilowe nieporozumienie,  niejasność w którą nie chciałbym, abyśmy dalej brnęli. Poza tym drużyna, która ma aspiracje do       4 ligi, klub, który ma aspiracje awansu do B-klasy czy też do II ligi juniorskiej, bo juniorzy też chcą awansować. Trzeba przyjąć tą młodzież, która tu jest, bo macie wspaniałą młodzież, trenerów z dużym bagażem doświadczenia, jeżeli chodzi o pierwszą drużynę, pozostałych trenerów, którzy naprawdę mają odpowiedni warsztat i przygotowanie, a przede wszystkim zdolną młodzież. Jeżeli się buduje drużynę, to trzeba ją budować od podstaw, tak samo jak dom, a od fundamentów nie od dachu. Szanujcie swoją młodzież, doceniajcie ich, po to, aby oni też docenili i chcieli występować w tej pierwszej drużynie.

Ja tylko słyszę, słychać to na MOSiRze, słychać w Dukli, że są jakieś starcia. To wynika chyba tylko z braku komunikacji wewnątrz klubu, nic poza tym. Dlatego, nie chciałbym, aby MOSiR był w to wciągany w jakiś sposób, bo nie na tym rzecz polega. My jesteśmy Ośrodkiem Sportu i każdy ma się tu realizować, każda pasja ma być realizowana. To jest jednostka, która ma tworzyć możliwości dla wszystkich dzieci i dla każdej grupy, bo nie każde dziecko interesuje się piłką, może interesować się inną grą zespołową, więc pozwólmy im to stworzyć i szanujmy się nawzajem. Piłkarze niech szanują tenisistów, tenisiści niech szanują piłkarzy i siatkarzy. Wtedy będzie dobrze                 i będą wyniki. Dziękuję bardzo.

 

Pełne wystąpienie radnego Jan Dembiczaka wyglądało w sposób następujący:

Dzień dobry, witam Państwa. Proszę Państwa, już słyszeliśmy tutaj wiele cennych uwag, niemniej jednak zaznaczę, że na piłce się nie znam kompletnie, natomiast na organizacji piłki troszeczkę się znam. Dlaczego to powiedziałem, może ktoś pomyśli, że szydzę. Nie, nie na piłce się nie znam absolutnie, proszę moją przeszłość piłkarską wymazać. Natomiast opiekun drugiej drużyny, nie wiem jak go zwać, przepraszam panie Andrzeju, Piotrek, też cię przepraszam. Powiem tylko tyle, proszę Państwa, genezą powstania drugiej drużyny w Dukli był zamiar stworzenia zawodnikom wychodzącym z juniorów, może z trampkarzy, może innym zawodnikom, którzy nie brali udziału w grze w tych juniorach, trampkarzach możliwości grania w jakiejś drużynie, która nie będzie jakimś tam zapleczem dla pierwszej drużyny, tylko, która będzie naprawdę zapleczem dla pierwszej drużyny. Biadoliliśmy przez szereg lat nad tym, że szkoliliśmy młodzież, która                         w pewnym momencie swojego życia, a jest to 18.ty czy 19.ty rok życia, nie może już reprezentować barw Dukli. Nie łapie się do pierwszego zespołu                      i odchodzi do Iwli, do Równego, do Jasionki, gdzie tylko może i gramy tam przeciwko swoim drugim drużynom.

Takie słowa padały na niejednym zebraniu. Gra Przełęcz, grają juniorzy itd. No i genezą powstania tego było stworzenie drugiej drużyny Przełęczy. Długo się nad tym zastanawiano, jednak stało się faktem Przełęcz (II) powstała. O dziwo, powstała w tym roku, kiedy zawiązała się drużyna Husarii, której członkowie, reprezentanci zauważyli, ze nie chcą już grać w tych drużynach tj. Iwla, Równe, nie wiem czy też Jasionki. Wreszcie stworzyła się grupa osób, która powiedziała: nie, stop, zawiązujemy drużynę, aby móc tutaj, tak jak pan dyrektor wspomniał, obiekty tutaj powstające w tymże mieście, czy w tej gminie, bo powiem, że mają służyć całej gminie, zawężyłem całej gminy, aby takie drużyny się zawiązywały, aby takie drużyny się tworzyły, aby grać na tych obiektach, aby z nich korzystać. Zaczęto biadolić, a ja szczególnie tego słuchałem, że po jakiego pioruna utworzyła się, przepraszam za słowo, Husaria, jak przecież mamy drugą drużynę Przełęczy i mogą tutaj grać. Ja mogę się z tym zgodzić, ale ktoś nie wytrzymał i zrobił pierwszy krok, że to się stało w tym samym czasie, trudno. Na szczęście powstała w tym samym czasie druga drużyna Przełęczy. Okazało się to małym niewypałem, tak jak Andrzej wspomniał to, że cierpiała na tym jedna i druga drużyna. Taka jest prawda, bo tu nie było troszeczkę ludzi i tu nie było. O dziwo w czerwcu drużyna Husarii przestała istnieć. Wydawało się już teraz tylko, że mamy drogę do raju. Niestety okazało się proszę państwa błędne, ja powiem dzisiaj błędne dlatego że druga drużyna Przełęczy w momencie, gdy Husaria przestała istnieć została zepchnięta całkowicie na dół czego mogę powiedzieć jestem codziennym świadkiem. Na prąd nie ma, chłopcy mówią na piłki nie ma, na sprzęt nie ma, na opłatę stadionu nie ma. Dobrze, sędziów pokrywamy, transport pokrywamy. Czy to wszystko? A gdzie jest najważniejsze zadanie, że  ta druga drużyna ma stanowić bezpośrednie zaplecze Przełęczy Dukla. Zresztą jak rozmawiałem z członkami Husarii, taki też był zamiar, jak ktoś będzie chciał sięgać po wybijającego się zawodnika  Husarii, to zabiera go do Przełęczy bez żadnych problemów, byle tylko nasi nie odchodzili gdzieś. To było bardzo słuszne założenie z punktu spojrzenia szkoleniowego to tylko tak.

Chciałbym, aby tak było. Niestety druga drużyna została zepchnięta do lamusa. Jest, dobra, niech się dzieje z nią co chce. Pieniądze, które pozyskujemy na działalność Przełęczy Dukla, to są zarówno pieniądze na pierwszą drużynę, na drugą jak i na wszystkie grupy młodzieżowe. Powiedziałbym nawet więcej, jak najbardziej na grupy młodzieżowe. Grupy młodzieżowe, jak jeżdżą, są tutaj trenerzy, oni będą się skarżyć, bo oni pracują. Ja nie raz pytam, jedziecie nie raz na mecz do Ustrzyk, jedziecie na cały dzień, macie jakiś obiad? Panowie XXI wiek, dzieci, bo tak ich mogę nazwać, wyjeżdżają o 8 rano. Wracają o 18.tej, o 20.tej. Wybaczcie, wybaczcie! Mówimy, że młodzież jest najważniejsza, w którym miejscu pytam?

Co do drugiej drużyny, Panowie, herezją dla mnie jest to, herezją totalną, ja nie przebieram w słowach, ale mówię to co myślę, że przychodzi druga drużyna i... nie ma piłek do treningu. Pytam się, co chcemy?                         Co chcemy? Uprawiać piłkę nożną, może chodzoną, może lekkoatletykę. Chlebem dla piłkarza jest piłka, piłka. Nie powinno być tak w klubie który szczyci się, że wydaje sporo pieniędzy, nie jest w stanie kupić za 4 tysiące- czterdziestu piłek. Nawet jeżeli trzeba to rocznie. Czterdziestu piłek. To zapewnia 100%, nawet jak dwie drużyny trenują na stadionie, a jest taka możliwość, po 20 piłek na drużynę. 100%.owo. To jest 40 piłek rocznie, 4000 zł i to dobrych piłek po 100 złotych, to nie są już złe piłki. Mówi się, że druga drużyna może trenować, byłem świadkiem tego niejednokrotnie, ale nie musi. Oni się zbiorą, oni mają tylko grać. Pytam się, to skąd chcecie mieć narybek dla pierwszej drużyny? To jak chcecie zapewnić zaplecze dla pierwszej drużyny? Jak ci juniorzy, jak ci ludzie z ulicy, powiem tak, którzy chcą grać                 w drugiej drużynie mają pokazać swoje umiejętności? Twierdzę i nikt mnie przekona tutaj na tej Sali, że jakby genezą i sensem istnienia klubu jest młodzież i nikt inny. Tak jak rodzic ma syna czy córkę i potem przedłuża swój byt i swoje życie przez to. Tak samo klub jak nie będzie miał szkolenia młodzieży, nie mówmy o klubie, nie mówmy o wojskach zaciężnych, nie mówmy o nich źle, tylko na chwilę, oby trwało bardzo długo, potem to się kończy, prędzej czy później. Jeżeli nie zrozumiecie, mówiłem nie raz na tych salach, że młodzież, szkolenie młodzieży a ono jest wprowadzone, tutaj ukłon w kierunku Sławka, naprawdę wielki ukłon, prowadzone jest wzorowo (Sławek: dziękuję), naprawdę wzorowo, tego nie było nigdy w Dukli. To jest nie tylko dla Sławka, dla Mirka, którego nie widzę, dla Daniela, ale Sławek pokazał, ze można. Tego nie było nigdy w tym klubie.

Jeszcze raz powtarzam. I panowie, zarządzanie stadionem, panie dyrektorze przepraszam, że wchodzę w pana kompetencje, ale to my najczęściej pracownicy doświadczamy tego. Jak to się dzieje, gdy rozgrywane są mecze, treningi itd. Gdyby z  tego stadionu korzystały inne, one korzystają ale sporadycznie, można powiedzieć w 95% korzysta Przełęcz Dukla. Andrzej zaczął mówić o organizacji meczy, ścisle określa to regulamin tego że stadionu, korzystania z tego stadionu. Nierzadko spotykam się z tym, że się wymądrzam. Nie, ja tylko i wyłącznie chcę, żeby przestrzegano tego regulaminu. Nic więcej. Wystarczy go sobie wydrukować, przeczytać                           i zastosować się do niego. Nie trzeba drukować, można podejść do tablicy. Nie podejrzewam, że musicie go wydrukować, bo jak nie rzadko wskazuję gdzie on się znajduje, każdy otwiera oczy, jaki regulamin? Obiekt, zasadą powstania tego obiektu, jak pan burmistrz potwierdzi, jak nie to, było że obiekt powstaje dla wszystkich zespołów czy ludzi z gminy. Z niego ma korzystać każdy i może. Są pewne uwarunkowania płatności i nie. Tam jest wszystko wyszczególnione. Trudno tak też musi być, bo stadion musi zarabiać, bo koszty, z boku wydaje się, że nie ponosi żadnych, ale koszty są i to są niemałe. I dziwi mnie, dziwi mnie, i tu się wypowiadam jako radny, nie jako Jan Dembiczak ale jako radny, Panowie kręcicie głową, kręcicie głową, że ten stadion jest wam nieudostępniany. Dziwi mnie. Nie będę się więcej wypowiadał. Jeszcze do organizacji. Proszę na tej sali. Zapoznać się                          z regulaminem. To wy wynajmując czy korzystając z tego stadionu w czasie organizacji imprezy odpowiadacie za ten stadion. Tam czarno na białym napisane. A jak to było to proszę sobie odpowiedzieć samemu. Niech wszyscy ci, którzy nie stają na wysokości zadania, w czasie imprez tych, ja nie będę               z nazwiska wymieniał, a mógłbym, puknąłby się dzisiaj w pierś, czy tak to ma wyglądać. Jak to się odbywa. Ja mam nadzieję, że wyjdziemy, ja wiem że sobie dużo wrogów przysporzę, ale mam nadzieję że wyjdziemy dzisiaj z tej Sali j to będzie spełnione. Panowie, tak być nie może jak jest, pod żadnym pozorem.(J.Aszklar: tak jak jest nie może być pod żadnym pozorem). Więc, przejdę dalej. Panowie wg mojej oceny skromnej, takiej, powiem czego nie doczekałem się tutaj powiem, nie było takiego wymogu, będę taki wniosek taki tutaj zgłaszał, aby z pieniędzy gminnych które otrzymuje Przełęcz Dukla, zostały wyodrębnione pieniądze na juniorów, trampkarzy orlików, II drużynę                  i pierwszą drużynę. Dlaczego? Wtedy nie będziemy mieli problemów, aby druzyna taka, taka, czy taka dostawała zgodnie z tym co tam zostało napisane. Będę taki wniosek wnosił.

Pytanie mam jeszcze jedno, bo przez cały czas trwania tego pół sezonu od czerwca, czy lipca do końca roku, widziałem wielu sponsorów, którzy płacili za prąd z prywatnych kieszeni, za stadion z prywatnych kieszeni. Pytanie brzmi, Panie Prezesie, czy tak powinno być? Jest następne pytanie: przecież Husaria dostała pieniądze na cały sezon, od stycznia do grudnia bo tak też dotujemy kluby. Przestała istnieć w czerwcu, czy w lipcu, w każdym bądź razie do nowego sezonu nie przystąpiła. I pytanie moje brzmi, a podejrzewam, że tak się stało, że pieniądze, które dostali na działalność do końca roku, weszły w struktury Przełęczy. Jak to się dzieje, że nie było na te opłaty? To jest moje kolejne pytanie. To się tyczy nie tylko drugiej drużyny, ale juniorzy mieli także pewne problemy. To chyba tyle, dziękuję.

Wiesław Jakieła: mam pytanie do radnego, proszę, mi powiedzieć, czy na terenie naszej gminy, jest jakiś klub, jakaś drużyna, jest cztery, płacą za obiekty sportowe? Jasionka, Równe, Wietrzno, Łęki, Iwla, czy płacą za obiekty sportowe, za używanie boiska? Za mecze. Proszę mi odpowiedzieć, oczywiście, że nie teraz bo pan nie ma, proszę mi to poszukać. Nie mówimy               o boisku sztucznym tylko to które używają u siebie. W Jasionce,... itd. Odpowiadam na pytanie na temat Husarii: Jakby nie my, to chłopaki, którzy zostali, musieliby dołożyć 3 tysiące. To, Przełęcz dołożyła te pieniądze. Taka jest prawda. Proszę, jest tutaj, niech Marian Filiks potwierdzi. Sam poszedłem do banku, wyciągnąłem własne pieniądze i wpłaciłem 2800 zł. Proszę                       p. Marianie potwierdzić. Proszę, przestań opowiadać takie bzdury, jak nie wiesz o co chodzi. Dziękuję.

Ad 19. Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej, Zenon Leńczyk odczytał wyniki głosowania. Protokoły z poszczególnych głosowań stanowią integralną część tego protokołu.

Ad.20. W dalszym ciągu wystąpień głos zabrał burmistrz Marek Górak. Mówił: Cieszę się bardzo, że Pan Prezes jest bardzo mocno zaangażowany                          w poszukiwanie środków zewnętrznych na działalność statutową klubu, to jest przykład jak mogliby pracować inni w innych klubach, gdzie większość środków pochodzi z zewnątrz. Życzę w tym roku również przynajmniej takiej sumy od sponsorów. Myślę, że nowy skład Zarządu pozwoli na nową jakość pracy całej Przełęczy i te wszelkie, nie wiem jak to określić, niesnaski, wszelkie różnice w poglądach doprowadzą do sytuacji, w której Przełęcz będzie stawiana za wzór.

           Bardzo mocno wierzę w to, że Prezes i nowi członkowie Zarządu w takim kierunku będą zmierzać. Myślę, że te uwagi, które tu zostały przedstawione co do funkcjonowania pierwszej i drugiej drużyny to nowy Zarząd na początku rozwiąże i wszelkie propozycje będą właściwe. Uprzedzę pewne pytania. Co do pieniędzy na nowy sezon, myśmy już ogłosili nabór, wnioski zostały złożone, została powołana komisja, która te wnioski oceni na działalność klubów. Staram się działać tak szybko jak to jest możliwe. Mam nadzieję, że pieniądze na poszczególne sekcje, poszczególne kluby będą przynajmniej na poziomie ubiegłorocznym.

          Co do tej współpracy Zarząd klubu – MOSiR jestem na bieżąco informowany przez dyrektora Szopę jak i również przez Prezesa Jakiełę, staram się w jakiś sposób pośredniczyć, jeżeli wymaga tego sprawa. Jednak nie chciałbym w jakiś sposób interweniować. Są władze statutowe i myślę, że te władze działają, albo mogą działać, żeby zewnętrznych działań nie było. Jeżeli sytuacja będzie tego wymagać, będę bardzo mocno kibicował dobrym rozwiązaniom i praktykom. Czytam od czas do czasu, może przeglądam stronę Przełęczy, czytam różne komentarze do tego. Pewnie ci, co piszą te komentarze nie są zorientowani w szczegółach, a może piszą to zupełnie osoby z zewnątrz, którzy nie znają specyfiki, nie znają tematu i piszą, aby coś napisać. Zawsze, jak się drewno rąbie to i wióry lecą i coś do końca może być niedoprecyzowane.

          Ogólnie można powiedzieć, że tak w klubie to chyba jeszcze nie było                        i faktycznie chcę pogratulować młodym trenerom prowadzącym młode grupy, że dobrze wam idzie i oby tak dalej szło, bo takiej pracy z młodzieżą jeszcze nie było. Są obiekty, są możliwości, być może jesteśmy w przededniu rozwoju nowej dyscypliny, bo do wakacji będą ukończone korty, być może tutaj pojawią się nowe talenty, które zechcą się realizować, ale póki co życzę Nowemu- Staremu Prezesowi i nowym członkom Zarządu owocnej pracy w roku 2012 i następnych. Wszystkiego dobrego.

Bronisław Niżnik, trener:

          Ośmielę się powiedzieć kilka zdań. Jeżeli chodzi o sprawy organizacyjne, nie mogę za wiele głosu zabierać, gdyż jestem przyjezdnym trenerem. Sprawy organizacji imprez, sprawa pracy, tworzenia sportu leży to w gestii włodarzy miasta i prezesa. Służę doświadczeniem, jak jest to możliwe i staram się podpowiadać.

 

Ad.21. Jerzy Pęcak, przewodniczący Komisji Uchwał i Wniosków przedstawił złożone wnioski, które stanowią załącznik nr 4 do protokołu.

 

 

 

 

Protokołował                                                                    Przewodniczący WZC

 

Bogusław Szczurek                                                                      Andrzej Bytnar

 

 

 

 

 

Załącznik nr 3

 

Protokół

Komisji Skrutacyjnej z wyboru Komisji Rewizyjnej

Klubu Sportowego Przełęcz Dukla

 

Do komisji zgłoszono następujących kandydatów:

  1. Cyran Andrzej
  2. Aszlar Józef
  3. Drajewicz Franciszek

Podczas jawnego głosowania

Za  głosowało 29 członków klubu, przeciw – 3, 1 głos był wstrzymujący.

Komisja stwierdza, że członkami komisji rewizyjnej na kadencję 2012-2016 zostali:

  1. Franciszek Drajewicz
  2. Andrzej Cyran
  3. Józef Aszlar

Na tym protokół zakończono i podpisano.

 

 

 

Członkowie Komisji Skrutacyjnej                         Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej

 

    Aszlar Józef                                                                  Zenon Leńczyk

    Drozd Kazimierz                                                                      

 

 

Dukla, 22 stycznia 2012 r.                                                       

 

 

 

Załącznik nr 1

Protokół

Komisji Skrutacyjnej z wyboru

Prezesa Klubu Sportowego Przełęcz Dukla

 

Komisja skrutacyjna w składzie:

  1. Zenon Leńczyk - przewodniczący
  2. Józef Aszlar - członek
  3. Kazimierz Drozd – członek

stwierdza, że na Prezesa Klubu zgłoszono jedną kandydaturę:

  1. Wiesława Jakiełę.

 

W głosowaniu jawnym za kandydaturą Wiesława Jakieły głosowało 32 członków klubu, jedna osoba wstrzymała się od głosu.

Komisja skrutacyjna stwierdza, że Prezesem Klubu PRZEŁĘCZ DUKLA na kadencję 2012-2016  został Wiesław Jakieła.

Na tym protokół zakończono i podpisano.

 

 

Członkowie Komisji Skrutacyjnej                         Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej

 

     Aszlar Józef                                                                    Zenon Leńczyk

     Drozd Kazimierz             

 

 

Dukla, 22 stycznia 2012 r.

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2

Protokół

Komisji Skrutacyjnej z wyboru Zarządu

Klubu Sportowego Przełęcz Dukla

Do Zarządu Klubu, wybrany Prezes Wiesław Jakieła, zaproponował  następujących kandydatów:

  1. Władysław Boczar;
  2. Jacek Burczyk
  3. Filiks Marian;
  4. Maciejewski Bogdan;
  5. Mikos Jan;
  6. Sanocki Mariusz;
  7. Szczurek Bogusław.

W wyniku jawnego głosowania Zarząd został wybrany w podanym niżej składzie. Za – głosowało 30 osób, 3 głosy były wstrzymujące.

Komisja stwierdza, że członkami Zarządu na kadencję 2012-2016 zostali:

  1. Władysław Boczar;
  2. Burczyk Jacek 
  3. Filiks Marian;
  4. Maciejewski Bogdan;
  5. Mikos Jan;
  6. Sanocki Mariusz;
  7. Szczurek Bogusław.

Na tym protokół zakończono i podpisano.

 

Członkowie Komisji Skrutacyjnej                         Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej

 

   Aszlar Józef                                                                          Zenon Leńczyk

   Drozd Kazimierz                                                                     

 

Dukla, 22 stycznia 2012 r.               

 

 

Załącznik nr 4

                                      

PROTOKÓŁ KOMISJI WNIOSKÓW I UCHWAŁ

Wybranej na Walnym Zebraniu Sprawozdawczo - Wyborczym

KS Przełęcz Dukla w dniu 22.01.2012 roku

 

 

Komisja ukonstytuowała się następująco:

  1. Jerzy Pęcak – przewodniczący
  2. Tadeusz Jakieła
  3. Paweł Morawski
  4. Jan Dembiczak

 

Na podstawie wniosków zgłaszanych w czasie dyskusji i własnych propozycji Komisja przedstawia Walnemu Zebraniu projekt uchwał                    i wniosków, jako wytycznych do pracy nowo wybranego Zarządu na okres nowej kadencji.

Wnioski:

  1. Zbigniew Dłużniewski zgłosił wniosek w imieniu Dariusza Sobieraja, Wiceprzewodniczącego Sejmiku Województwa Podkarpackiego, w sprawie organizacji w lipcu turnieju piłkarskiego oldbojów w Dukli. Patronat nad turniejem obejmie Marszałek Województwa, który równocześnie będzie głównym sponsorem wyżej wymienionych zawodów, a jego organizacją zajmie się klub sportowy Przełęcz Dukla.
  2. Jan Dembiczak zgłosił wniosek w sprawie podziału kwoty przekazywanej przez Urząd Gminy w Dukli na poszczególne grupy treningowe klubu.
  3.  Z ostatnim wnioskiem wystąpił trener Pan Bronisław Niżnik, który zaproponował przejęcie przez MOSiR Dukla grup młodzieżowych KS Przełęcz Dukla.

Wszystkie wnioski zyskały akceptację zebranych i przegłosowane zostały jako uchwała. 

                                                     Podpisy członków Komisji:

 

  1. …………………………………….
  2. …………………………………….
  3. …………………………………….
  4. …………………………………….

 

 

 

 

 

Logowanie

Reklama

Losowa galeria

Wisłoka Nowy Żmigród- Przełęcz Dukla 3-2 28.09.2008
Ładowanie...

Kalendarium

20

04-2024

sobota

21

04-2024

niedziela

22

04-2024

pon.

23

04-2024

wtorek

24

04-2024

środa

25

04-2024

czwartek

26

04-2024

piątek

Wyszukiwarka

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 2 gości

dzisiaj: 42, wczoraj: 157
ogółem: 2 534 300

statystyki szczegółowe